Пакування, оформлення, отримання та розшук багажу

Наразі в Житомирі

°C

Перевезення багажу

Оформлення багажу

Весь багаж, включаючи ручну поклажу, необхідно пред’явити персоналу обслуговуючої компанії при реєстрації. Багаж, що приймається авіакомпанією до перевезення, маркується багажною биркою.

Представник авіакомпанії повинен видати вам відривний талон багажної бирки для ідентифікації вашого багажу в аеропорту прибуття

Перед реєстрацією бажано упакувати багаж та закрити на замки. Цінні речі, ділові папери, ліки, ювелірні вироби рекомендується перевозити в ручній поклажі.

Норми перевезення багажу встановлює авіакомпанія. Умови перевезення понаднормативного багажу слід уточнювати у авіакомпанії.

При перевезенні понаднормативного багажу з пасажирів стягується додаткова оплата

Авіакомпанія може відмовити в перевезенні багажу, що містить заборонені предмети.


Ручна поклажа

Ручна поклажа повинна відповідати нормам авіакомпанії-перевізника та вимогам авіаційної безпеки.

Окрім ручної поклажі, дозволяється перевозити дамську сумку, парасольку, друковані видання для читання під час польоту, фотоапарат, відеокамеру, ноутбук, пакет з покупками із Duty-free, дитяче харчування, пальто чи плащ.


Пакування багажу

Ви можете скористатись послугою пакування багажу з метою недопущення пошкодження Вашого багажу під час подорожі.


Багажні візки

Безкоштовні багажні візки знаходяться в усіх зонах аеровокзального комплексу.


Негабаритний багаж

Щодо особливостей перевезення негабаритного багажу просимо звертатися до компанії-авіаперевізника.


Отримання багажу

Якщо Ви не можете знайти свій багаж на транспортері видачі, необхідно звернутись до офісу розшуку багажу безпосередньо в залі отримання багажу.


Камери схову

Якщо ви вирішили залишити свій багаж в міжнародному аеропорту «Житомир» на визначений термін, до ваших послуг камери схову (знаходиться першому поверсі у правому крилі, біля відділення банку). Тариф: 9 грн за 1 годину.

Камери схову працюють цілодобово.


Компанії, які проводять розшук багажу

Група розшуку багажу аеропорту «Житомир»:
  • Компанія «Інтеравіа»
  • Компанія «Aerohandling»
  • Авіакомпанія «Українсько-середземноморські авіалінії»


Втрачений або пошкоджений багаж

При неотриманні зареєстрованого багажу в аеропорту призначення пасажиру необхідно виконати наступні дії:
  • Звернутися до співробітника розшуку багажу та заповнити документи, встановленого зразка;
  • Надати перевізні документи (квиток, посадковий талон, багажну бирку)


Детальнішу інформацію щодо діяльності аеропорту можна дізнатися за телефоном:

+38 0412 43-30-08

Аеропорт прийняв свій перший літак

29 січня 2016 року, Аеропорт Житомир прийняв перший технічний рейс літака Saab 340 авіакомпанії Yanair

Cтворюємо робочі місця

У Житомирському аеропорті буде відкрито близько 400 вакансій

Прибув літак міжнародного класу

В Житомирі приземлився пасажирський літак Airbus A320 авіакомпанії Air Bishkek